sep 18 2021

Golfen door de binnenstad

Op zaterdag 18 september wordt het Rotary Stadsgolf weer georganiseerd. Een leuk parcours van 18 holes door de (binnen)stad van Nijkerk. Zet deze datum vast in je agenda en vorm een groepje van 4 om mee te doen.

De holes van het parcours kunnen in een park liggen of op een dak maar ook in de winkelstraat, of zelfs ín een winkel. Onze sponsors zullen deze holes inrichten, wat hen een mooie kans biedt om hun bedrijf op een ludieke manier aan Nijkerk te presenteren. Meestal voorzien van een kleine  versnapering. Zo was er de vorige keer een bijzondere hole waarbij op het grasdak van De Pol geput moest te worden, waarbij Leut een heerlijke koffie schonk voor de deelnemers. Een andere ging dwars door de tuin van Kouwenaar Advocatuur en bij Van Bokhorst Architecten moest men de bal over het water heen slaan. “Een unieke manier om de inwoners van Nijkerk eens op een andere manier te laten kennismaken met je bedrijf”, zo vindt Henk Luigjes namens HLG accountants en adviseurs, voor de derde keer de hoofdsponsor van deze stadsgolfdag.

Iedereen kan meedoen!
Zet zaterdag 18 september alvast in je agenda! Vorm een flight van 4 personen met vrienden, familie, buren of collega’s en ervaar Nijkerk eens op een hele andere manier en geniet van een gezellige middag. “Ervaring met golf is absoluut niet nodig om een geweldige middag te hebben, dus iedereen kan meedoen met een flight van 4 personen. Er wordt gebruik gemaakt van speciale ballen en de golfclubs zijn te leen als deelnemers die niet zelf hebben”, licht Bertil van de Ridder toe als een van de organisatoren vanuit Rotary Nijkerk.

Golfen voor Nijkerkse goede doelen
Rotary Club Nijkerk organiseert dit evenement om geld in te zamelen voor het goede doel. Eén van de goede doelen is dit jaar de Voedselbank. Zo hebben mensen een leuke dag en steunen ze tevens goede doelen. Dat is waar Rotary als serviceclub voor staat, met haar ruime 1,2 miljoen leden over de hele wereld, waarvan ruim 30 in Nijkerk.

Deelnemen met een flight?
De eerste deelnemende flights hebben zich inmiddels alweer aangemeld vanuit hun enthousiasme van de vorig keer. Voor € 50,- per persoon heb je een goed verzorgde en leuke middag. Aanmelden voor een flight van 4 personen kan via de website of door een mailtje te sturen naar stadsgolf@rotarynijkerk.nl. Meer informatie over het Rotary Stadsgolf is te vinden op www.rotarynijkerk.nl.