Welkom in Nijkerk

Een stad die hard aan haar toekomst bouwt en meer dan 45.000 inwoners telt. Nijkerk ligt vlakbij de Randstad en heeft aan de andere kant de mooie natuur van de Veluwe.

Wij zijn ook een stad die mooi centraal ligt in Nederland en goed bereikbaar is met auto. De A28 heeft twee afslagen Nijkerk. Maar ook het openbaar vervoer is goed geregeld. De spoorlijn Amersfoort-Zwolle loopt net langs ons mooie centrum dus ook dat is een manier om Nijkerk te bereiken.

De stad met de mooiste toren

Wij zijn er trots op dat we al meer dan 600 jaar stadsrechten hebben maar toch nog dat leuke dorpse gevoel bij veel mensen kunnen opwekken.

Wat we in Nijkerk al lang wisten is sinds 2012 ook officieel geworden. Wij hebben de mooiste kerktoren van Nederland. Alweer een goede reden om onze mooie stad met een bezoek te vereren.

Veel activiteiten

In Nijkerk is bijna altijd wel wat te doen. Dat komt o.a. door het zeer actieve verenigingsleven in onze stad. Via deze website willen wij u zo goed mogelijk informeren over de vele mogelijkheden, die Nijkerk te bieden heeft.

Meer Nijkerk

Heel veel plezier met het navigeren door deze site en graag tot ziens in de Stad Nijkerk!

Deze website is een initiatief van de Nijkerkse Ondernemers Vereniging.

2024 maart

Week 1