sep 24 2022

End of Summer Festival

We gaan in het centrum het einde van de zomer vieren met voor iedereen wat leuks. Zaterdag 24 september is het zover en kan het feest losbarsten vanaf 12.00 uur. Het gaat een dag worden voor de hele familie met vanaf 12.00 uur het kinder Plein feest. Er zijn springkussens en een onwijs leuk kindertheater, straattheaters en trampolines tot 17.30 uur.

Vanaf 18.00 uur is daar het muziekspektakel waar verzoekjes kunnen worden gedaan bij DJ Vintage Vinyl en live zullen optreden Egbert Dijkhuis en Frans Kas.

Op de beide pleinen in de binnenstad is het feest en ook de winkels hebben deze dag leuke acties.

We gaan afscheid nemen van het huidige Plein want in oktober zal dat grondig gerenoveerd gaan worden zodat Nijkerk in 2023 nog meer kan bruisen!!