Plein

QR Code

apr 08 2023

Halve van Nijkerk

zaterdag 8 april 2023, vindt de 8ste editie van de Bouw Logistics Halve van Nijkerk plaats. Dit jaar wederom met als extraatje de 10 kilometer wandelen. Het is maar weer eens gebleken dat bewegen ontzettend belangrijk is, door wandelen toe te voegen is het evenement nog laagdrempeliger geworden.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang.

“De support van onze trouwe partners geeft een extra boost om met volle passie en inzet weer een mooie editie neer te zetten. De Halve is eigenlijk niet meer weg te denken uit Nijkerk, maar dat kan alleen met de support van het bedrijfsleven”, aldus Eddie Wassink namens de organisatie.

De Halve van Nijkerk is breed toegankelijk met diverse afstanden voor zowel beginnende als gevorderde lopers. Het Molenplein zal worden omgebouwd tot een feestelijke ‘arena’ waar de deelnemers worden onthaald na hun prestatie en hun welverdiende medaille omgehangen krijgen! Inschrijven kan via www.halvevannijkerk.nl.

Start en finish op het vernieuwde Plein.

Het programma ziet er als volgt uit:

14:00 uur: Wandelen 10km

17:00 uur: Optiek Verkerk KidsRun 1.5 km (3t/m 14 jaar)

16:45 uur: KidsRun 2km

17:15 uur: Bouw Logistics halve marathon 21,1km (vanaf 18 jaar)
19:15 uur: Tixxy 5km (vanaf 8 jaar)
19:20 uur: Vreugdenhil 10km (vanaf 13 jaar)

Foto: Harry van ‘t Veld

Tags: ,