Centrum Nijkerk

mei 20 2023

Vernieuwd Plein verwelkomt kleinschalig auto- en motorevent

Het pas vernieuwde Plein van Nijkerk zal op zaterdag 20 mei een veelzijdig evenement herbergen dat autoliefhebbers en motorfanaten zal aanspreken. Het evenement zal een mix van klassieke en moderne voertuigen presenteren.

Het Plein, dat onlangs een prachtige renovatie heeft ondergaan, zal het perfecte decor bieden voor dit auto- en motorevent. Bezoekers zullen zich kunnen vergapen aan een indrukwekkende verzameling oude voertuigen uit verschillende tijdperken, waaronder klassieke sportwagens, elegante oldtimers en stoere vintage motoren.

Naast het bewonderen van de nostalgische charme van de klassieke voertuigen, zullen bezoekers ook de kans krijgen om de allernieuwste modellen te ontdekken.

Het is een mooie gelegenheid voor autoliefhebbers om hun passie te delen en te genieten van een gezellige sfeer vol opwinding. Bovendien biedt het een uitgelezen kans om met lokale dealers en deskundigen in gesprek te gaan, die graag hun kennis en ervaring met het publiek delen.

“Met dit kleinschalige auto- en motorevent willen we de diversiteit en schoonheid van het automobiel erfgoed vieren en tegelijkertijd de nieuwste ontwikkelingen in de autowereld laten zien”, aldus de organisatoren van het evenement. “We hopen dat bezoekers zich ondergedompeld zullen voelen in de wereld van auto’s en motoren en dat ze geïnspireerd zullen raken door de passie en het vakmanschap dat achter deze voertuigen schuilt.”

Er zal ook een prijsvraag zijn en een verkiezing mooiste voertuig. Vanzelfsprekend zijn er leuke prijzen in het vooruitzicht.

Het auto- en motorevent op het vernieuwde Plein begint om 10.00 uur en duurt tot 17.00 uur. De toegang is gratis voor alle bezoekers.