QR Code

sep 01 2023 - sep 02 2023

Uitnodiging voor een V.I.P. winkel weekend

Op 1 en 2 september staat het centrum van Nijkerk volledig in het teken van luxe, genot en winkelplezier tijdens het exclusieve V.I.P. Winkelweekend!

Tijdens dit weekend zul je als een ware V.I.P. behandeld worden. Je kunt genieten van een heerlijk hapje en drankje terwijl je door de straten van Nijkerk struint. Ontdek de nieuwste modetrends, unieke boetiekjes en prachtige winkels die speciaal voor jou hun deuren openen. Met speciale aanbiedingen en exclusieve kortingen is dit het perfecte moment om die items van je verlanglijstje eindelijk in handen te krijgen.

Maar dat is nog niet alles! Tijdens dit weekend worden de V.I.P.-festiviteiten versterkt door de sleepbootdagen, die gelijktijdig plaatsvinden. Bewonder imposante sleepboten die langs de kade liggen en geniet van de levendige sfeer die dit dubbele evenement met zich meebrengt. Een unieke gelegenheid om te genieten van zowel winkelplezier als maritieme pracht!