Algemene voorwaarden Cadeaukaart gemeente Nijkerk (Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken)

Onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op alle door de Nijkerkse Ondernemers Vereniging – welke is ingeschreven in het handelsregister met KVK-nummer 40094295 (hierna afgekort tot NOV) – uitgegeven cadeaukaarten, die worden verkocht door NOV en door haar aangewezen derde partijen.

Deze cadeaukaart wordt uitgegeven door de NOV in samenwerking met Ondernemersvereniging “Hoevelaken” (KVK-nummer 40094377) waarbij laatstgenoemde ook naar buiten treed onder de naam ‘Hartje Hoevelaken’.

Door de cadeaukaart te gebruiken aanvaard je onderstaande productvoorwaarden en verbind je jezelf ertoe deze na te leven.

1. Deze voorwaarden zijn van toepassingen op alle door de NOV uitgegeven cadeaukaarten, in welke fysieke of digitale verschijningsvorm dan ook.
  2. De cadeaukaart heeft een waarde van een bedrag tussen de € 5,00 en de € 150,- en is voorzien van een unieke cijfercode en QR-code. Alleen originele cadeaukaarten kunnen worden ingewisseld. Beschadigde of anderszins onbruikbaar geworden kaarten kunnen niet worden besteed of omgewisseld. In geval van verlies, diefstal of onbevoegd gebruik door derden van deze unieke code vindt geen vergoeding of vervanging plaats. Neem in deze gevallen contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.
  3. De cadeaukaart kan in delen worden besteed en is niet inwisselbaar voor contant geld. Ook de restwaarde is onder geen beding inwisselbaar voor geld.
  4. Iedere cadeaukaart is 2 jaar geldig vanaf de uitgiftedatum. Na de vervaldatum kan de cadeaukaart niet meer worden gebruikt. De geldigheidsduur is na te kijken via de saldochecker met behulp van de QR-code op de kaart of via de website www.centrumnijkerk.nl. Na deze twee jaar vervalt elke aanspraak op het saldo op de cadeaukaart.
  5. Het saldo en de uitgiftedatum van de cadeaukaart zijn te vinden via de saldochecker met behulp van de QR-code op de kaart of via de website www.centrumnijkerk.nl. De datum die hier wordt aangegeven is leidend voor de geldigheid.
  6. Bij (poging tot) fraude en/of misbruik met de cadeaukaart, daaronder mede te verstaan het proberen te verzilveren van de cadeaukaart door falsificatie zal hiervan direct aangifte worden gedaan bij de justitiële autoriteiten en is de NOV volledig gerechtigd haar volledige schade te verhalen.
  7. Contante uitbetaling van (meerdere) cadeaubonnen is niet mogelijk.
  8. De NOV is geen partij bij de koopovereenkomst tussen gebruiker van de cadeaukaart en betreffende deelnemende ondernemer. De NOV is niet verantwoordelijk voor de aankoop van producten die door een gebruiker van de cadeaukaart bij een desbetreffende deelnemende ondernemer zijn gekocht. Hiervoor wordt verwezen naar de voorwaarden van de desbetreffende deelnemende ondernemer.
  9. De NOV kan deze voorwaarden wijzigen. Het is raadzaam om deze voorwaarden telkens voor het gebruik te raadplegen.
  10. De lijst van deelnemende ondernemers waarbij de cadeaukaart is in te wisselen kan op ieder moment worden aangepast. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan het aanbod dat op enig moment op de website zichtbaar is of op enige wijze is afgedrukt.
  11. In het geval van overmacht kan de NOV het inwisselen van de cadeaukaart voor onbepaalde tijd opschorten.

Klachtenregeling

• Je mag als consument rekenen op toepassing van het Nederlandse recht. We vinden het vervelend als je niet tevreden bent. Heb je klachten? Neem contact met ons op, dan proberen we samen een oplossing te bereiken.
  • De NOV heeft 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen.