Meer informatie over Nijkerk

In Nijkerk is veel meer te beleven en te zien dan we op deze website kunnen weergeven. Daarom hebben wij hier wat interessante websites vermeld zodat u nog veel meer over Nijkerk te weten kunt komen.  Klik op de links en kom meer te weten!

museum

Zeker een bezoek waard is: Museum Oud Nijkerk

Natuurlijk is Nijkerk ook een VVV rijk. Via deze website komt u ook weer meer te weten over het prachtige Nijkerk en de mogelijkheden, die het voor u heeft.

klok

Al sinds 1777 wordt het leven in de Nijkerkse binnenstad veraangenaamd door het fraaie klokkenspel, dat gegoten werd door Andreas Jozef van den Gheyn uit het Belgische Leuven.

Via de officiële website van de gemeente Nijkerk is ook veel informatie te vinden over bijvoorbeeld de geschiedenis van Nijkerk maar ook over fiets- en wandelmogelijkheden in en rondom Nijkerk.

stoomgemaalMidden in de polder Arkemheen ligt een uniek monument, het stoomgemaal Hertog Reijnout.

De polder Arkemheen is één van de oudste polders van ons land.

arkhemeen

2024 maart