jun 18 2022

Beach Hockey op het Plein

Terug van weggeweest het Covebo Beach Hockey toernooi op het Plein. We zijn ontzettend blij dat dit jaar het Beach Hockey toernooi weer georganiseerd kan worden en we hopen dat jullie weer in groten getale meedoen. De wedstrijden worden gespeeld op het Plein in Nijkerk.

Een team bestaat uit maximaal acht personen (families, vrienden, klasgenoten) en hockeyervaring is dus geen vereiste. Een bitje en scheenbeschermers zijn verplicht. Bitjes kunnen eventueel ter plekke worden aangeschaft. Er zijn leuke prijzen te winnen voor o.a. het team met de mooiste outfit, het sportiefste team etc. Na afloop van het toernooi is het mogelijk om tegen gereduceerd tarief te eten bij Grandcafé Lust.

Start 09.00 uur
Einde Wedstrijden: 20:00 uur
Small League: 09:00-11:00 (1 poule)|
Junior league: 11:00-15:30 (2 poules)
Senior league: 15:30-20:00 (2 poules)

Ieder team speelt vier wedstrijden van acht minuten.

Jongste Jeugd € 7,50 p.p. (inclusief een ijsje, drinken en een frietje)
Junioren C en D: € 7,50 p.p. (inclusief een ijsje, drinken en een frietje)
Junioren A en B: € 12,50 p.p. (inclusief twee borrelplanken voor het hele team en twee alcoholvrije consumpties p.p.)
Senioren € 14,50 p.p.  (Inclusief twee borrelplanken voor het hele team en twee consumpties p.p.)

Diner bij Lust € 10,- per persoon (friet, snack, salade etc.)

Meld je aan voor 8 juni via onderstaand formulier! Voor vragen en/of meer informatie kun je altijd mailen naar beach@hcnijkerk.nl