Centrum Nijkerk

apr 15 2024

Boerenmaandag

Het comité van Boerenmaandag is druk bezig om van dit Nijkerks cultureel historisch erfgoed weer een mooi feest te maken.
Op maandag 15 april 2024 zal de 41ste editie van Boerenmaandag plaatsvinden.
De zeer geslaagde editie van vorig jaar smaakt weer naar meer!
We hopen ook dit jaar weer op die gezelligheid van de mooiste maandag van het jaar!

Boerenmaandag is er voor iedereen.

De ouderen zullen we traditiegetrouw trakteren op muziek en vermaak bij de 3 verzorgingstehuizen.
Voor de jongste Niekarkers zal er aankomende editie ook weer veel te beleven zijn. Wat te denken van een kleurwedstrijd, kinderboerderij en nog veel meer!
Als vanouds zal er uiteraard een braderie zijn, er zullen oude ambachten te zien zijn en er is weer livemuziek te horen, kortom alles wat je van Boerenmaandag mag verwachten!

Het is mogelijk dat er aan het bovenstaande programma onderdelen worden veranderd en/of toegevoegd. Wij proberen het programma zo actueel mogelijk te houden.