QR Code

sep 11 2023 - sep 14 2023

Nijkerkse fietsvierdaagse

De UVV Nijkerk organiseert samen met VOEK Nijkerk en IVN Nijkerk een fietsvierdaagse voor recreatieve fietsers met als start- en finishplaats Nijkerk. De afstanden van de uitgezette routes zijn 30, 45 en 60 km. De 30 km routes zijn ook geschikt voor bezitters van een scootmobiel.

Dit jaar worden er weer nieuwe routes uitgezet. Kort, middel en lang (ca. 30, 45/50 en 60/70 km) De korte afstanden zijn ook geschikt voor bezitters van een scootmobiel. Aan de belevingen, zo kenmerkend voor de Nijkerkse Fiets4daagse, wordt veel aandacht besteed. De uitgezette routes op deze vier dagen brengen u langs de mooiste plekjes in de wijde omgeving van Nijkerk. U kunt genieten van prachtige landelijke vergezichten, bossen, water en karakteristieke boerenhoeves. U komt door plaatsen als Spakenburg, Harderwijk, Kootwijk en Garderen. Ook de Gelderse Vallei en Gooi en Eemland (met plaatsen als Renswoude en Achterveld, Baarn en Lage Vuursche). Natuur en culturele aandachtspunten maken deze fietsvierdaagse met recht een belevenis!